نادر نانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ به مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری وابسته به معاونت بهداشتی اختصاص داده شده و با این حساب کلیه مطالبه‌های مراکز خصوصی و غیر دانشگاهی تسویه شده است.

وی بیان کرد: این سازمان برنامه پرداخت‌های خود را نظیر سال‌های گذشته به نحوی تدوین کرده که بودجه هر سال را برای هزینه‌های آن سال هزینه کند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مشکلی در پرداخت هزینه‌های موسسه‌ها و مراکز طرف قرارداد وجود ندارد و علت تأخیر در پرداختی‌های وجود بازه سه ماهه در رسیدگی به اسناد و مدارک پرداختی است.

نانبخش اظهار داشت: پرداخت منظم مطالبه مؤسسه‌های درمانی طرف قرارداد به ارائه خدمات بهتر و بیشتر این مراکز منجر می‌شود.

بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده و با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره‌مند شده‌اند؛ هوشمندسازی مسیر تعالی روزافزون این دستاورد را هموار خواهد کرد.

اداره‌کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی بیش از ۲ میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که زیرپوشش پنج صندوق این سازمان (صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان) می‌باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.