به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان شکری در خصوص آخرین آمار تردد در محورهای ارتباطی استان طی تعطیلات نوروزی اظهارکرد: تا پایان چهارم فروردین امسال نزدیک به یک میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی ثبت شد.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات دستگاه‌های تردد شمار مرکز مدیریت این اداره کل تا پایان چهارمین روز از فروردین ماه سال جاری نزدیک به یک میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از کاهش حدود ۵۰ درصدی حکایت دارد.

شکری با بیان اینکه تردد از مبادی ورودی و خروجی استان نیز بالغ بر ۶۰ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل کاهش دارد افزود: ساعات ۱۷ الی ۱۸ و ۱۸ الی ۱۹ ساعات اوج تردد در محورهای ارتباطی هستند که متوسط سرعت ثبت شده توسط سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های استان برابر با ۷۷ کیلومتر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه متوسط تردد ساعتی از محورهای استان چهار روز نخست سال جاری در مقایسه با سال قبل از ۴۴ درصد کاهش حکایت دارد، یادآور شد: ۱۰ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و ۸ درصد از مجموع ترددها نیز دارای تخلف سرعت غیرمجاز بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1389833
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.