سعید رهبر سوره روز سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از ۱۵ اسفند در استان آغاز شد، افزود: از این تعداد ۱۸۵ نفر به مراجع تخصصی و درمانی استان ارجاع شدند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۶ اسفند ۴۹ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌غربی غربالگری شدند، اضافه کرد: این افراد سرنشین ۲۶ هزار و ۳۳۷ خودرو بودند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت اکیپ‌های بازرسی سلامت در ۱۳ استان کشور، ادامه داد: آذربایجان‌غربی جزء این ۱۳ استان نیست ولی اجرای این طرح به شکل همه‌گیر در خروجی‌های استان انجام می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز برای این طرح ملی اعم از ماسک، لباس ویژه، تب‌سنج و سایر لوازم مورد نیاز در حال آماده‌سازی است، اضافه کرد: طبق بررسی و شناسایی‌های انجام شده این طرح در ۵۰ نقطه استان قابل اجراست.

رهبر سوره بیان کرد: عوامل انتظامی، امدادگران هلال احمر و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان در اجرای طرح اکیپ‌های بازرسی سلامت ایفای نقش خواهند کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۳۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۱۷ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.