لقمان خسروپور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با این مبلغ شیلد حفاظتی پزشکی، ۱۹ طاقه پارچه پنج لایه برای تولید و دوخت ماسک، ۱۸ رول پارچه لمینت‌دار غیرقابل نفوذ برای دوخت لباس‌های حفاظتی، ۱۰ دستگاه ساکشن، ۴۰ گالن مواد ضدعفونی، ۱۰ دستگاه پالس اکسی‌مت، پنج دستگاه تب‌سنج، ۳۲۵ دست لباس کیت حفاظتی، تجهیزات تعمیر تخت‌های بیمارستانی، ۴۰ تشک و یکهزار عدد ماسک تهیه و خریداری شد.

وی ادامه داد: در هفته‌های نخست شیوع کرونا خیران این شهرستان یک میلیارد ریال برای تجهیز و خرید اقلام بهداشتی جهت مقابله با بیماری کرونا اختصاص داده بودند که این کمک‌ها ادامه یافت و در هفته جاری نیز ۳۵۰ میلیون ریال دیگر در قالب پویش کمک به پرسنل بیمارستان و بخش بهداشت و درمان اهدا شد.

وی افزود: در همین راستا و به منظور ادامه پشتیبانی از کادر درمانی شهرستان از مردم نوع‌دوست درخواست می‌شود این پویش را مورد حمایت قرار دهند.

«خسروپور» با اشاره به اینکه بحث کنترل ویروس کرونا در راس برنامه‌های این شهرستان است، گفت: سعی و تلاش همه مسوولان این شهرستان و دستگاه‌های اجرایی کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن است که به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان در حال اجراست.

به گزارش ایرنا بوکان که در مسیر ارتباطی استان‌های کردستان، آذربایجان‌غربی و آذربایجان غربی‌شرقی قرار دارد همواره پذیرای مسافران زیادی است و آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان تاکنون به ۳۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.