مهدی خدادادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان این کمک‌ها را ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها به مناسبت سال نو با مساعدت انجمن حمایت از زندانیان و در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانی است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی آنها در جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها نقشی در ارتکاب جرم ندارند و بنابراین باید حمایت‌های لازم از آنها انجام شود، اظهار داشت: خانواده‌های تحت پوشش این انجمن به دلیل نبود سرپرست با مشکلات مادی و معنوی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و حمایت مردم و مسوولان از آنها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

وی به خدماتی که در حوزه مشاوره به خانواده‌های زندانیان نیز ارائه می‌شود، اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مهمی که بیش از مجازات حبس، دامن‌گیر خانواده های زندانیان می‌شود، آسیب‌های روحی و روانی است که مددکاران، مشاوران و روان‌شناسان زندان‌ها و انجمن‌های حمایت زندانیان با برگزاری کلاس‌های مستمر، این آسیب‌ها را به حداقل ممکن رسانده‌اند.

«خدادادی»، افزود: با بررسی پرونده زندانیان این شهرستان شماری از زندانیان ندامتگاه‌ این شهرستان جهت جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا با دستور مقام قضایی به مرخصی رفته‌اند که وضعیت آنها به صورت مستمر رصد می‌شود.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.