سلیمان مام‌عزیزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برای اجرای این طرح مبلغ  ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل درآمدزایی ایجاد شده در آموزش و پرورش بوکان تامین و پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: علی‌رغم کمبود اعتبارات و تعطیلی مدارس، نبض طرح‌های عمرانی در مدیریت آموزش و پرورش بوکان به دلیل درآمدزایی آموزش و پرورش این شهرستان به قوت خود باقی است.

وی اضافه کرد: این مجموعه ورزشی تا مهرماه سال آینده افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان قرار می‌گیرد.

وی گفت: بوکان نخستین شهر در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که دارای سه واحد فضای چمن مصنوعی فوتسال است که در فضاهای آموزش و پرورش احداث می‌شود.

به گزارش ایرنا، در سال‌های گذشته مدیریت آموزش و پرورش بوکان اجرای طرح تجاری سازی در فضاهای بلااستفاده در ۶ مدرسه این شهرستان را با هدف کاهش وابستگی آموزش و پرورش به بودجه‌های دولتی را اجرا کرد؛ در حال حاضر این فضاها برای آموزش و پرورش بوکان به محل کسب درآمد تبدیل شده است.

با اجرای این طرح بخشی از فضای باز و بلااستفاده مدارس که ظرفیت تبدیل شدن به مکان تجاری را دارد، با اهداف اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بوکان دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است که در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند؛ این شهرستان با ۲۵۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.