حسن عبدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این واحدها در میدان میوه و تره‌بار جدید این شهر قرار داشتند و با هدف حفظ بهداشت غذایی و سلامت مصرف‌کنندگان تعطیل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های واصله مردمی این واحدها سبزی‌های خود را از استان قم و کاشان تهیه کرده بودند که به دلیل مشکوک بودن آنها تا اطلاع ثانوی تعطیل و بار سبری آنان نیز توقیف شد. 

وی اضافه کرد: بازرسی از واحدهای صنفی و تجاری سطح شهرستان در چارچوب مصوبه‌های کارگروه سلامت و امنیت موادغذایی و پدافند غیرعامل شهرستان و به منظور پیشگیری از سرایت ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی در این شهرستان انجام می‌گیرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان بیان کرد: بازرسی و نظارت‌های شهرستانی توسط اکیپ‌های اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اماکن عمومی تا پلمب تمام اماکن متخلف و غیربهداشتی شهرستان ادامه خواهد داشت و این اکیپ با متخلفان احتمالی به هیچ عنوان مماشات نخواهد کرد.

گفته می‌شود عرضه سبزی در استانی مانند قم به نسبت دیگر استان‌های کشور ارزان‌تر بوده و به این دلیل عرضه‌کنندگان سبزی به خرید سبزی از این استان راغب هستند تا سود بیشتری عایدشان شود.

در بوکان ۲ میدان میوه و تره‌بار وجود دارد که سبزی مورد نیاز حدود ۲۵ واحد عرضه محصولات سبزی را در این شهر برعهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.