به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری ظهر جمعه در نشست استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا افزود: همه مسئولان استان بر اساس برنامه ریزی های ستاد ملی و وزارت بهداشت عمل کنند.

وی ادامه داد: برای دسترسی آسان مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی از ظرفیت‌های ویژه استان استفاده بشود.

شهریاری با بیان اینکه جانفشانی کارکنان بیمارستانی قابل تقدیر است اضافه کرد: همانطور که انتظار داریم فروشندگان و کسبه در فروش اقلام پیشگیرانه با وجدان کاری انجام وظیفه کنند ما نیز باید بیش از پیش در وظایف مان با وجدان باشیم و کوتاهی نکنیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: در سه جلسه قبلی مصوبات خوبی به تصویب رسیده که باید برای اجرایی ساختن آنها از جمله ضد عفونی نمودن اماکن آموزشی و تجمعی مردم و نیز تسهیل در دسترسی به اقلام پیشگیرانه سرعت داده شود.

شهریاری خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم تا اخبار درست را از طریق رسانه ملی و در استان نیز توسط سخنگوی ستاد پیگیری کنند. با تلاش همگانی بر این آزمون نیز فائق می آییم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه تاکید کرد: سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا بیش از پیش رسانه‌ها را در جریان فعالیت‌های انجام گرفته قرار دهد.

وی یادآور شد: در شرایط امروز رفتارهای منطقی و دوری از رفتارهای هیجانی و بدون پشتوانه علمی می‌تواند در سرعت بخشی به دستیابی به فضای آرام مؤثر باشد.

وی اظهارکرد: از فعالین فضای مجازی تقدیر می‌کنیم و انتظار داریم تا جامعه را به سمت رعایت هر چه بیشتر موارد بهداشت فردی سوق دهند و از ایجاد تنش روانی در جامعه پرهیز کنند.

شهریاری گفت: گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی لحظه به لحظه رصد می‌شود. همه در این راه باهم هستیم و نقش و تلاش مسئولین باید بیشتر باشد. هیچ کوتاهی و یا تبعیضی قابل پذیرش نیست.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه خوشبختانه روند شیوع در استان نگران کننده نیست. گفت: بیمارستان‌هایی که برای بستری بیماران در نظر گرفته شده باید بیش از پیش مراقب و آماده باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1367761
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.