خشایار صنعتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد را اعضای شعب شامل نماینده فرماندار، رییس شعبه، کاربر رایانه، بازرس، ناظر، محافظان و دیگر اعضای شعبه تشکیل می‌دهند.  

وی رسالت اصلی ستاد انتخابات شهرستان را ایجاد بستر لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم و قانونمند عنوان کرد و افزود: مجریان انتخابات، ضامن سلامت، امنیت، اصل بی‌طرفی و شفاف‌سازی طبق قانون در روند برگزاری آن هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات جز با اعتمادسازی شکل نمی‌گیرد، افزود: معیار اصلی در برگزاری انتخابات سال جاری قانون‌مداری است و همه مجریان انتخابات از بازرسان، ناظران، عوامل اجرایی، داوطلبان، نامزدها و شهروندان مکلف به رعایت قانون هستند.

وی اضافه کرد: از مجموع عوامل اجرایی، ۱۲۰ نفر بازرس هستند که بر روند برگزاری و سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت خواهند کرد.

رییس هیات بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد با بیان اینکه برای نظارت بر این دوره از انتخابات مجلس در این شهرستان نیز ۴۸۰ نفر ناظر انتخاب شده‌اند، گفت: این ناظران از بین نیروهای معتمد مردمی انتخاب شده‌اند و به صورت بی‌طرفانه و بر اساس قانون به روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

وی گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مهاباد پیش‌بینی شده که نسبت به دوره قبل چهار شعبه افزایش پیدا کرده است.

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان مهاباد گفت: از این تعداد ۵۱ شعبه سیار و ۶۹ شعبه نیز به صورت ثابت است که در روز جمعه دوم اسفندماه کار جمع‌آوری آرای مردم را بر عهده خواهند داشت.

برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ۱۰ نفر برای تصاحب یک کرسی نمایندگی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته جاری در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.