«محمدمهدی شهریاری» روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه و در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حضور نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و در  روز ۲ اسفند هم پای صندوق‌های رای حضوری مقتدرانه خواهند داشت.

وی ادامه داد: هوای زیر صفر و بارش برف هم نتوانست اراده مردم استان برای حضور در راهپیمایی را تحت تاثیر قرار دهند و مسوولان باید این حضور را پاس بدارند.

وی بیان کرد: حضور پرشور ۲۲ بهمن پیام دشمن‌شکن ملت ایران را به گوش جهانیان رساند و این حضور گسترده همواره ادامه خواهد داشت.

مردم به فرمان رهبری لبیک گفتند

رییس دادگستری آذربایجان‌غربی نیز گفت: مردم امروز نشان دادند که به فرمان رهبری لبیک گفتند و با حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن امروز نشان دادند که فشار جهانی و تحریم‌ها بر اقتدار آنان کارساز نیست.

علی اکبر گروسی بیان کرد: این حضور نشان داد که مردم در روز ۲ اسفند هم برای تعیین سرنوشت کشور خود پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت وهمواره پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی حضور جمعیت عظیم مردمی در راهپیمایی روز جاری را نشان‌دهنده اراده استوار آنان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عنوان کرد و افزود: احترام ایران و ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی باید حفظ شود و مردم با حضور و پشتیبانی خود این موضوع را به استکبار جهانی گوشزد کردند.

به گزارش ایرنا علاوه بر فضاسازی دشمنان در شبکه‌های اجتماعی، برف و سرما هم در اراده استکبارستیزی مردم در «سرزمین اقوام و ادیان الهی» تاثیر نگذاشت و با آغاز راهپیمایی‌ یوم‌الله ۲۲ بهمن، فریاد ملی ولایتمداری و ظلم‌ستیزی در ۴۶ نقطه از آذربایجان‌غربی سر به فلک کشید.

همه ساله در ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای ۴۶ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.