حسین همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری قرعه‌کشی این رقابت‌ها، تیم‌های اروم آلیاژ ارومیه و آروین قالای ماکو در گروه سه با تیم‌های سفیدرود آستان، الغدیر اردبیل، امید آذربایجان بناب، عقاب تبریز و شهید کیان پارس‌آباد هم گروه است.

وی ادامه داد: رقابت‌های فوتسال لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۴۵ تیم در قالب ۶ گروه هشت و هفت تیمی از هشتم اسفند امسال آغاز می شود و چهار تیم برتر به لیگ دسته یک کشور صعود می‌کند.

به گزارش ایرنا سال گذشته تیم اروم آلیاژ ارومیه با درخشش در رقابت‌های مرحله مقدماتی جواز حضور در دیدارهای پلی آف را کسب کرد اما در آخرین دیدار مرحله نهایی با قبول شکست مقابل پاس تهران و قرار گرفتن در رده پنجم جدول از صعود به لیگ دسته یک بازماند.

سال گذشته تیم فوتسال هیات فوتبال شوط یکی دیگر از نمایندگان استان در لیگ دسته ۲ کشور بود ولی به دلیل کسب نتایج ضعیف از رسیدن به مرحله نهایی بازماند.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال لیگ دسته ۲ کشور در سال گذشته با حضور ۳۷ تیم در ۶ گروه (۶ و هفت تیمی) به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه ۲ تیم (۱۲ تیم) به مرحله پلی‌آف راه یافتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.