«محمدمهدی شهریاری» در جریان تهیه این فیلم در شهرهای ارومیه و خوی هم با حضور در محل فیلمبرداری نسبت به حل مسائل و مشکلات پیش‌روی آن اقدام کرده بود.
این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی «حسن مصطفوی» مربوط به یک ماجرای عاشقانه در روستای «پیرکندی» خوی است که اکران آن با استقبال مردم ارومیه مواجه شد تا جایی که ۵۷۵ صندلی و حتی جایگاه بالکن سینما «ایران» ارومیه مملو از تماشاگر بود.
«آتابای» در واپسین روزهای پخش فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در استان و در تک سکانس از ساعت ۱۹ امشب اکران شد و به علت فشردگی و کمبود سالن، اکران فوق‌العاده نخواهد داشت.
به گفته مسوولان، علاقه‌مندانی که موفق به خرید بلیت امروز «آتابای» نشده بودند باید تا زمان اکران عمومی این فیلم در سینماها صبوری پیشه کنند.
«آتابای» پنجمین فیلم بلند «نیکی کریمی» بعد از فیلم‌های «یک شب»، «چند روز بعد»، «سوت پایان» و «شیفت شب» است که در آن «هادی حجازی‌فر» و «جواد عزتی» هنرنمایی کرده‌اند.
همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر ۱۹ فیلم جشنواره فجر در سینما ایران ارومیه در حال اکران است؛ سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در تهران و بخش استانی آن از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در ارومیه برگزار می‌شود و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان ‌است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.