سرپرست فرمانداری اشنویه روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل جدول‌گذاری، احداث کانال، زیرسازی و آسفالت معابر و تعمیر و نگهداری منبع آب شرب روستای «پوش‌آباد» با  ۱۷ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال هزینه و آسفالت، زیرسازی و جدول‌گذاری معابر روستای «حسن‌آباد» با ۱۲ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال هزینه است.

وی ادامه داد: علاوه بر این امروز خیابان صلاح‌الدین ایوبی شهر نالوس نیز که شامل عملیاتی چون مسیرگشایی، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت است، با ۱۶ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

وی اضافه کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر آیین بهره‌برداری از ۵۵ واحد بهسازی و مقاوم‌سازی شده روستایی در این شهرستان نیز با ۲۰ میلیارد ریال هزینه در این شهرستان امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی را در بخش عمران روستایی آغاز کرده‌، افزود: امسال در مجموع هشت روستا با مساحت ۱۰۵ هزار مترمربع و با مشارکت شورای شهر، دهیاری و بنیاد مسکن با  ۴۰ میلیارد ریال هزینه آسفالت شده و  سهمیه ۴۳۰ واحد بهسازی واحدهای روستایی نیز به این شهرستان اختصاص داده شده‌است.

طی دهه مبارک فجر امسال ۸۶ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با ۳۱۵ میلیارد ریال هزینه و اشتغال‌زایی ۸۱ نفر در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه‌فجر نامگذاری شده و در این ایام علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، برنامه مختلفی نیز در مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شود.

شهرستان اشنویه با ۷۴ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و در امتداد مرزهای ایران با کشورهای ترکیه و عراق واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.