پیمان رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار که شامگاه جمعه در سالن شهید اردهال کاشان برگزار شد، والیبالیست‌های نوجوان شهرداری ارومیه در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ مغلوب سایپای تهران شدند.

وی بیان کرد: شاگردان کارگرپیشه در تیم نوجوانان شهرداری ارومیه در این رقابت‌ها یک برد کسب کرده و سه بار از حریفان شکست خورده بودند.

رییس هیات والیبال ارومیه گفت: در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی پیکان تهران بر تیم راه یاب ملل مریوان غلبه کرد، شهرداری ورامین پیام خراسان را از پیش رو برداشت و تیم کاله آمل از سد شهرداری گنبد عبور کرد.

رضایی افزود: به این ترتیب امروز شنبه تیم‌های پیکان تهران، سایپا تهران، شهرداری ورامین و کاله آمل با برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی، رده بندی و فینال برای تعیین عنوان های اول تا چهارم لیگ برتر سال جاری به مصاف هم می‌روند. 

تیم نوجوانان شهرداری ارومیه دی ماه گذشته با درخشش در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور به همراه تیم‌های شهرداری گنبد، شهرداری ورامین و راهیاب ملل مریوان از گروه یک به این مرحله /دور دوم/ راه یافت.

امید حسنی، امیرمحمد حیدری‌زاد، نعمت جعفری، مبین نصری، مبین شیری، پارسا حیدری، محمد جان‌عمو، سالار اسماعیلی، حمیدرضا خلیلی، نیما نیکخو، سینا قنبرزاده، متین محمدزاده، شایان سپهری‌فر، پارسا جان، امیرحسین خدایی، مهدی مظفری، آرین دستی، مبین مجرد و  عرشیا خلیلی با هدایت آیدین کارگرپیشه، مربی گری ایرج مهدی‌زاده و حمید انوری و سرپرستی قاسم همتی در ترکیب تیم نوجوانان شهرداری ارومیه حضور داشتند.
مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان از ۸ تا ۱۳ بهمن ماه با حضور هشت تیم در ۲ گروه به میزبانی کاشان در حال برگزاری است.

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.