آیدین رحمانی رضایی روز سه‌شنبه در هفتمین جلسه شورای فنی استان طی سال جاری، افزود: پس از بررسی کمیته مشورتی مسئله به شورای فنی گزارش می‌شود تا تصمیم‌های لازم در خصوص طرح‌های عمرانی مورد نظر اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اداری از این پش نیز با اتخاذ یک برنامه هدفمند، طرح‌های عمرانی را به پیمانکاران مستعد واگذار کنند تا طرح‌ها بدون مشکل و با سرعت در موعد مقرر به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه شورای فنی بر طرح‌های عمرانی و رعایت عملکرد صحیح در این طرح‌ها نظارت ویژه دارد، اظهار داشت: شورای فنی مرجع رسمی رسیدگی به وضعیت طرح‌های عمرانی در استان‌هاست.

رحمانی گفت: با توجه به مصوبه‌های موجود باید دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت قیمت سیمان و فولاد به پیمانکاران اقدام کنند تا مشکلی نیز در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به ارائه گزارش ۳۲ طرح عمرانی در جلسه شورای فنی امروز، بیان کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های خوی، چایپاره و نقده در حال اجراست که از ان جمله می‌توان به طرح احداث آرامگاه شمس تبریزی، احداث مدرسه ۹ کلاسه روستای احمدآباد خوی، احداث چهار تقاطع غیرهمسطح در محور خوی - قطور، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر خوی، شبکه آب و فاضلاب شهری چایپاره و ... اشاره کرد. 

وی با اشاره به اینکه عملکرد اجرایی این طرح‌ها در برخی موارد با مشکل روبرو است که باید با همکاری مدیران حل و فصل شود، اضافه کرد: این طرح‌ها در بخش‌های فرهنگی، هنری، زیرساخت آب و برق، بهداشتی، عمرانی و توسعه آسفالت در حال تکمیل است.

در ادامه این جلسه مصوب شد تا کمیته مشورتی در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل پیمانکاری برخی از طرح‌های عمرانی آذربایجان‌غربی را بررسی و گزارش‌های لازم را به شورای فنی ارائه کند.

همچنین در این جلسه مشکل طرح کتابخانه شهید علمی نقده مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا آخر بهمن‌ امسال کارشناسی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.