حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حمله موشکی به مواضع آمریکای جهانخوار در واقع  جلوه‌ای از جهاد در راه خدا به شمار می‌رود، افزود: ایادی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به دنبال خیال خام خود برای اجرای طرح فتح نیل تا فرات بودند اما مجاهدت‌های رزمندگان اسلام به فرماندهی سردار سپهبد سلیمانی سبب شد که این رژیم کودک‌کش و جنایتکار در جنگ‌های مختلف 33 ، 22 و هشت روزه شکست‌های سنگینی از جبهه مقاومت متحمل شود.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با رشادت‌های خود پرونده این خواسته نابه‌جای رژیم صهیونیستی را برای همیشه مختومه کرد و این شکست برای آنان غیرقابل تحمل است.

وی با اشاره به آغاز انتقام سخت از آمریکا در پی وعده‌های چند روز گذشته، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکایی‌ها و استکبار جهانی تصور دارند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی پرچم جبهه مقاومت بر زمین می‌ماند ولی هرگز این طور نیست و این اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه راه پرافتخار ایثار و مقاومت این شهید والامقام و مجاهد خستگی‌ناپذیر در جبهه مقاومت اسلامی ادامه دارد، اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود «شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از زنده سلیمانی است» یک واقعیت محض به شمار می‌رود زیرا با شهادت وی وحدت بیشتر امت اسلامی برای مبارزه با اسکتبار و جنایت‌کاران و نظام سلطه را شاهد هستیم.

به گزارش ایرنا رر واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی‌ماه دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز گذشته، چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
بر اساس این اطلاعیه ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرد و انفجارهایی مهیب در پایگاه عین الأسد گزارش شد.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.