حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در پیامی که روز چهارشنبه صادر کرده، آورده است: امیدواریم هر چه سریع‌تر با فضل الهی شاهد نابودی کامل استکبار جهانی و برچیده شدن قدم‌های منحوس آمریکا از منطقه باشیم.

در ادامه این پیام با قدردانی از حضور حماسی و باشکوه همه آحاد مردم و مسوولان آذربایجان‌غربی و ارومیه در آیین‌های گرامیداشت مجاهدت‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرده‌‍است: بار دیگر حضور باشکوه و پر از پیام و اقتدار مردم غیور و شهید پرور استان در این آیین‌ها به همگان نشان داد که مردم استان با وجود مذاهب و ادیان مختلف، امت واحده‌ای شده و دوشادوش یکدیگر علیه دشمن مشترک و استکبار جهانی قد علم کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی افزوده‌است: حال که ندای الله اکبر مردم ایران در گوش جهانیان به وضوح شنیده شد، سیلی محکم انتقام بر گوش شیطان بزرگ نشست و تا برچیده شدن کامل ام‌الفساد جهان در منطقه ادامه خواهد داشت تا التیامی بر قلب نازنین رهبر عزیزمان و دل‌های عاشقان داغدار سردار سلیمانی و شهدای مقاومت باشد.

به گزارش ایرنا، در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت «دونالد ترامپ» که منجر به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون جانشین الحشد الشعبی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از شلیک ده ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

به دنبال این اقدام ایران که مطابق با اصل ۵۱  منشور سازمان ملل متحد صورت گرفته است، امریکا در روزهای اخیر اقدام به خارج کردن نیروهای خود از پایگاه های مختلف در منطقه کرده است.

امریکا امروز اعلام کرد که تا سه روز آینده نیروهای خود را از کویت خارج می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.