ابراهیم محمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موضوع کیک‌های حاوی انواع قرص مشاهده‌شده در سطح استان افزود: بررسی‌های به عمل آمده حاکی از این است که اغلب مواد خوراکی و غذایی توسط دانش‌آموزان از بیرون از مدرسه تهیه شده‌بود.
وی گفت: به منظور رفع نگرانی‌های موجود و تأمین سلامت دانش‌آموزان مقرر شد نسبت به پالایش بوفه‌های مدارس اقدام شود و این اقدام در دستور کار مدارس استان قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: به دانش‌آموزان توصیه می‌شود جهت حفظ سلامت تا اطلاع ثانوی تغذیه خود را به صورت خانگی یا از مراکز مجاز و معتبر تهیه کنند.
وی با بیان اینکه مسائل اخیر از طریق مراکز بهداشتی و قضایی تحت بررسی است، اظهار داشت: نتایج حاصل به محض اعلام از سوی نهادهای مسوول، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
محمدی گفت: توصیه ما به مردم این است که سواد سلامت و رسانه‌ خود را ارتقا دهند و مراقب اخبار بی‌پایه و اساس در فضای مجازی که منبع آنها مبهم است، باشند.
به گزارش ایرنا هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر وجود انواع قرص در میان کیک و بیسکوئیت‌های بوفه‌های مدارس منتشر شد، همچنین بیش از ۱۵ نفر از دانش‌آموزان در ارومیه نیز بر اثر مصرف این کیک‌ها مسموم و روانه بیمارستان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.