به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در حضور نزدیک به ۴۰۰۰ تماشاگر مشتاق والیبال ارومیه، تیم شهرداری ورامین ۳ بر صفر شهرداری ارومیه را شکست داد.

در این مسابقه که فرهاد شاهمیری داوری آن را برعهده داشت، شهرداری ورامین ۲۵-۲۱، ۲۸-۲۶ و ۲۵-۲۱ برابر میزبان ارومیه‌ای‌اش به برتری دست یافت.

پرویز پزشکی، جواد حسین آبادی، مجتبی میرزاجانپور، آرش تقوی، علی اصغر مجرد، رضا اصلانی و مسعود غلامی برای ورامین و بهزاد حیدرشاهی، سعید مصطفی وند، علی شفیعی، مهدی کریمی، حمزه زرینی، شهرام محمودی و محمدرضا حضرت پور برای شهرداری ارومیه به میدان رفتند.

مجتبی میرزاجانپور با کسب ۲۱ امتیاز و مجرد با کسب ۱۲ امتیاز برای شهرداری ورامین و حمزه زرینی با ۱۲ امتیاز و شهرام محمودی و کریمی با ۱۰ امتیاز برای شهرداری ارومیه بیشترین امتیاز را کسب کردند.

همچنین در چند صحنه بدلیل تصمیمات شاهمیری، بازیکنان ۲ تیم به شدت به داوری اعتراض کردند.

با این نتیجه شهرداری ورامین با ۸ برد از ۸ بازی همچنان در صدر جدول قرار دارد و شهرداری ارومیه با ۳ برد به رده هفتم سقوط کرد.

فرصت می‌خواهم

مصطفی کارخانه سرمربی شهرداری ارومیه در اولین گفت‌وگویش با خبرنگاران با درخواست فرصت از اصحاب رسانه گفت: متاسفانه مصدومیت فرهاد قائمی، رفتن موسوی در ابتدای فصل و روز خوب حریف باعث شد امروز شکست را بپذیریم.

مصطفی کارخانه

وی اضافه کرد: در ادامه فصل و بعد از بازی روز یکشنبه در مشهد، ۵۰ روز تعطیلی داریم که تلاش خواهیم کرد نقاط ضعف تیم را برطرف کرده و برای ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.
کارخانه افزود: می‌دانم هواداران ارومیه‌ای عاشق والیبال هستند و انتظاری زیادی از تیم دارند، ولی من از آنها و خبرنگاران فرصت می‌خواهم تا با جذب یک یا ۲ بازیکن نتایج بهتری کسب کنیم.

محمدعمده غیاثی سرمربی شهرداری ورامین بدلیل سفر به زادگاهش تبریز، به نشست خبری نیامد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1298350
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.