«روبرت گردوویچ» /Robert gridvic/ روز پنجشنبه در کنفرانس خبری بعد از باخت سه بر 2 تیمش مقابل تیم ملی جمهوری قرقیزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی تیم قدر فرصت‌های به دست آمده مقابل حریف را نداند باید طعم تلخ شکست را نیز بپذیرد و این مساله امروز برای ما نیز اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: فوتسال نیز یک ورزش است و بدون شک چنین اتفاقات تلخی برای هر تیمی پیش می‌آید.

وی با اشاره به اشتباهات داوری در جریان این دیدار افزود: تیم ما در حالی که با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف پیش بود با تصمیم اشتباه داور مواجه شد و این امر باعث شد یک گل دریافت کند که این امر روحیه بازیکنان را تضعیف کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ترکمنستان گفت: بازیکنانم روز گذشته بازی سختی مقابل ایران داشتند و سعی کردیم به نوعی انرژی خود را برای دیدار امروز ذخیره کنیم و اگر می‌خواستیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

«گردوویچ»، افزود: تیم ملی ترکمنستان به عنوان میزبان مسابقات نهایی فوتسال 2020 آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است و برای حضوری قدرتمند دیدارهای دوستانه مهمی با تیم‌های ژاپن، ایران و ازبکستان برگزار خواهد کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از روز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود؛طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

دیروز /چهارشنبه/ در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش‌رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

ساعت ۱۳ امروز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد و تیم ملی ازبکستان چهار بر یک نپال را شکست داد و در روز پایانی دور مقدماتی، فردا جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.