حسین عباسی روز دوشنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ماکو ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این مقدار مواد با تلاش شبانه‌روزی نیروهای فرماندهی هنگ مرزی، انتظامی و گمرک بازرگان طی ۶ ماهه نخست امسال کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در همین راستا ۲ دستگاه «ایکس‌ری» در سالن ورودی و خروجی، ۲ دستگاه «ایکس‌ری» کامیونی و چهار قلاده سگ در امر کنترل و کشف مواد مخدر و کالای قاچاق در مرز بازرگان مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مبادی غیررسمی این شهرستان قاچاق در حد صفر است، ادامه داد: تمرکز و تلاش قاچاقچیان و سوداگران بیشتر روی مرز بازرگان است و به همین علت باید توجه ویژه‌ای روی این مرز داشته‌ باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی بهره برد، افزود: تمام دستگاه‌ها باید به تقویت جامعه مدنی در کشور کمک کنند و در مبارزه با این بلای خانمان‌سوز تلاش مضاعف داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ماکو با تقدیر از زحمت‌های عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی، گفت: مسئولان و مردم همواره قدردان زحمت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان هستند.

وی از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواست با شناسایی نقاط آلوده و آسیب‌پذیر و همچنین برگزاری همایش‌های آگاه‌سازی و نمایشگاه‌های آشنایی با آثار سوء مصرف مواد مخدر، اقشار مختلف جامعه را نسبت به تبعات گرایش به این مواد افیونی بیشتر مطلع کنند.

ماکو یکی از شهرستان‌های شمالی و مرزی آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که با ترکیه و نخجوان هم‌مرز است.

۷۱۳۲/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.