به گزارش ایرنا، محمود اردبیلی روز شنبه در چهارمین جلسه شورای اداری میاندوآب اظهار داشت: سخنان رییس جمهوری نقشه راه را نشان داده و به جهانیان ثابت کرد که دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران همچنان پویا و زنده است.
وی افزود: مردم عزت و اقتدار این کشور هستند و هنگام حضور در صحنه‌های مختلف و دفاع از آرمان‌های انقلاب با کسی تعارف ندارند و به رغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، به راه انقلاب و  نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند.
وی ادامه داد: شرایط حاکم در عرصه سیاسی جهان، شرایط بسیار حساسی است و دشمنان با بدعهدی و اعمال تحریم‌های اقتصادی سعی در به صفر رساندن صادرات و دور نگهداشتن جمهوری اسلامی ایران به زعم خود از مزیت‌های تجارت جهانی هستند.
ویبا بیان اینکه این تحریم‌ها بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود افزود: دشمنان از یکسو صنعت نفت و از سویی دیگر صنعت پتروشیمی، دارو، غذا و قطعات هواپیما را تحریم و از واردت آن به کشورمان جلوگیری می‌کنند.
«اردبیلی» اضافه کرد: این تحریم‌ها که شدیدترین تحریم‌ها علیه ملت ایران است، به طور مستقیم به معیشت و اشتغال مردم اثر گذاشته و این نوع محدودیت‌ها و موانع، یک جنگ اقتصادی به تمام عیار است.
مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان با مقاومت مردم ایران تاکنون نتوانسته‌اند براساس برنامه‌ریزی‌هایی خود کاری انجام دهند و از این پس نیز با مقاومت و ایستادگی ملت ایران نخواهند توانست راه به جایی ببرند.
وی بیان کرد: ادعاهای اخیر برخی سران غرب مبنی بر دخالت ایران در حمله به تاسیسات نفتی عربستان نمونه‌ای از دشمنی آنان با جمهوری اسلامی ایران است و سران سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس که ادعا داشتند برجام را به سرانجام می‌رسانند، به صورت رسمی طی بیانیه‌ای و با تبعیت از آمریکا، کشورمان را به دخالت مستقیم در حمله به تاسیسات نفتی عربستان متهم می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این شرایط، کشور به همدلی و همبستگی ملی نیاز دارد افزود: جناحی و سیاسی کردن امور و یا برجسته کردن اقدامات یک جناح و زیر سوال بردن جناح دیگر، به غیر از آسیب و زیر سوال بردن نقاط مثبت و قوت، هیچ سودی عاید کشور نخواهد کرد.
در این جلسه همچنین «حسام شیرازه‌محبت» به عنوان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری میاندوآب منصوب و معرفی شد.
۹۸۷۱/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.