محمود زمانی روز سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر تکاب افزود: این میزان اعتبار از محل سهم این شهرستان از اعتبارات سه درصد درآمدهای نفت و گاز و اعتبار توازن استانی تامین و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصویب شده‌است.

وی اظهار داشت: این اعتبار برای توسعه خدمات، بهبود حمل و نقل شهری، احداث تقاطع غیرهمسطح «قجور» و تکمیل کمربندی اصلی شهر هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری باید با یک برنامه عملیاتی و بدون توجه به حاشیه‌ها به دنبال بهبود و توسعه عمران شهری باشند.

فرماندار تکاب با بیان اینکه انسجام سیاسی و اجتماعی ایران محصول انقلاب اسلامی است، افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری به مسائل تفرقه‌برانگیز دامن نزنند و همواره اتحاد و همبستگی خود را در راستای حل مشکلات شهری حفظ کرده و به مطالبات منطقی شهروندان پاسخ دهند.

زمانی ادامه داد: مصوبات شورای شهر باید منطبق با قانون و دارای پشتوانه پژوهشی و پیوست فرهنگی و اجتماعی باشد تا اجرای آنها موجب تحقق مطالبات مردمی و برآورده شدن نیازهای عمومی شهر شود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده که ۴۵ هزار نفر آن در مناطق شهری سکونت دارند؛ این شهرستان از مشکلات مختلف در بخش زیرساخت‌ها از جمله راه دسترسی نامناسب و ضعف و کمبود در عمران شهری رنج می‌برد و شهرداری تکاب همواره با تنگناهای مالی و بدهی های فراوان روبرو بوده است.

شهرداری تکاب در سال ۱۳۰۹ شمسی تاسیس شده و از قدیمی‌ترین نهادهای شهری در کشور به شمار می‌رود.

۷۵۱۴/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.