پیروز قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وجود مشکلات مالی در تیم سردار بوکان طی فصل گذشته افزود: در صورتی که این مشکلات وجود نداشت، این تیم به دسته یک صعود می‌کرد ولی این امر میسر نشد.

وی اضافه کرد: در فصل جدید نیز تیم سردار بوکان به چهار بازیکن جدید نیاز دارد که باید هرچه زودتر جذب تیم شوند زیرا در برخی پست‌ها ضعف داشته و در برخی پست‌ها نیز بازیکن نداریم.

وی در خصوص جذب بازیکنان بومی در این تیم بیان کرد: برای سرمربی تفاوت ندارد بازیکنان بومی باشند یا غیربومی و هواداران باید مصلحت تیم را در نظر بگیرند و اولویت برای آنها تیم سردار باشد.

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان با بیان اینکه بازی نخست جام حذفی در حکم دیدار تدارکاتی بود، ادامه داد: بازیکنانی که در نخستین بازی جام حذفی در زمین حاضر بودند، همان بازیکنانی هستند که سال‌های قبل با وجود مخالفت‌های زیاد از سوی بعضی افراد به تیم اضافه کردیم.

قربانی با اشاره به شهرت ملی سردار بوکان اظهار کرد: این شناخت حاصل حمایت مسوولان، کادر فنی، کانون هواداران، رسانه‌ها و هواداران است که در یک مسیر درست قرار گرفته اند.

تیم سردار بوکان که امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند در فصل گذشته در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های راه‌آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولادنوین اهواز، خوشه‌طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم،  ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه بود.
تیم فوتبال سردار، در فصل پیش با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده سازد و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

این تیم یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تاسیس شده‌ است و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته دوم کشور محسوب می‌شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.