خبات آهنگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سردار، شانزدهم شهریورماه جاری در مرحله سوم این مسابقات در محمودآباد مازنداران به مصاف تیم  «دریای حربده» این شهر می‌رود.

وی ادامه داد: مراسم قرعه‌کشی مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز گذشته با حضور تیم‌های صعود کرده از مرحله دوم و ۱۳ تیم حاضر در لیگ دسته یک ایران با حضور مسوولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌ها در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

وی اظهار داشت: مسابقات این مرحله در روزهای پانزدهم و شانزدهم شهریور با انجام ۱۱ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و مسابقات مرحله چهارم و یک شانزدهم جام حذفی نیز با حضور تیم‌های لیگ برتری در تاریخ هفتم و هشتم مهرماه برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال سردار بوکان با بیان اینکه تیم دریای حربده در لیگ دسته ۳ کشور بازی می‌کند،  گفت: تیم فوتبال سردار بوکان در نخستین بازی جام حذفی کشور مقابل میهمان خود «شهید اورکی» اسلام‌شهر به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد و امید است در این بازی پیروز شود.

وی اظهار کرد: تیم سردار تمرینات خود را برای رویارویی با این تیم آغاز کرده و روز پنجشنبه هفته جاری برای بازی با این تیم راهی محمودآباد خواهد شد.

تیم سردار بوکان در نخستین بازی جام حذفی عصر روز /شنبه/ در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای این شهرستان توانست با یک گل میهمان خود «شهید اورکی» اسلام‌شهر را با شکست بدرقه کرده و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها برسد.  

تیم سردار بوکان که امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند در فصل گذشته با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده سازد و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

این تیم یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تاسیس شده‌ است و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته دوم کشور محسوب می‌شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.