ایوب آذین‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، مخابرات، آبخیزداری، عمرانی، خدماتی و ورزشی است که در طول هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به شاخص‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری این شهرستان در هفته دولت بیان کرد: در این هفته ۵۴ هکتار آبیاری تحت فشار و خرده مالکی در مزارع این شهرستان با هزینه ۱۲ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: احداث خط برق هوایی به ظرفیت ۲۰ کیلووات در روستای «احمدآباد» بخش مرکزی، احداث پست هوایی با ترانس ۴۰۰ کیلوولت و اصلاح شبکه برق فشار ضعیف در روستای «ینگی‌آباد» با مجموع ۱۳ میلیارد ریال هزینه از طرح‌های خدماتی در مناطق روستایی است.

فرماندار شاهین‌دژ اضافه کرد: احداث ۴۶ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد با ۲۲ میلیارد ریال هزینه و مقاوم‌سازی ۵۰ واحد مسکن روستایی توسط اداره بنیاد مسکن با ۱۰ میلیارد ریال هزینه از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان است.

وی از افزایش ارتفاع دکل مخابراتی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: ارتفاع دکل همراه اول از ۳۰ متر به ۴۲ متر با هزینه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ارتقا پیدا کرده که موجب تقویت کیفیت ارتباط تلفنی شده است.

آذین‌پور، در خصوص طرح‌های کلنگ‌زنی در این شهرستان نیز اظهار داشت: پروژه احداث میدان دواب با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و آبیاری تحت فشار تجمیعی و خرده مالکی در ۵۶ هکتار از مزارع این شهرستان با هفت میلیارد ریال اعتبار در این هفته آغاز خواهد شد.  

وی دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان به مناسبت هفته دولت عنوان کرد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شاهین‌دژ با ۹۲ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و نیمی از جمعیت آن در ۱۵۲ روستا ساکن هستند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.