به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار می‌شود و با توجه به استقبال نزدیک به هشت‌هزار تماشاگر ارومیه‌ای در فصل گذشته پیش‌بینی می‌شود امروز نیز هزاران هوادار مشتاق نظاره‌گر این دیدار باشند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با سرمربی‌گری وحید بیاتلو هفته گذشته در نخستین دیدار خارج از خانه خود با نتیجه ۲ بر یک، بر تیم علم و ادب پیروز شده‌است و امروز با روحیه خوبی به مصاف میهمان خود می‌رود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که میزبانی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه به دلیل وجود برخی نواقص در هاله‌ای از ابهام بود ولی با دستور و پیگیری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و مشارکت شهرداری ارومیه برخی از نواقص زمین چمن ارومیه به طور موقت حل و فصل شد.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی،  خونه به خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز،  مس کرمان، آرمان گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه اردیبهشت امسال در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.