معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: هزینه در حوزه ورزش نوعی سرمایه گذاری است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،جمشید تقی زاده طی سفری یکروزه به میاندوآب در مراسم جشنواره تابستانه با ورزش گفت: امروز خرج کردن برای ورزش هزینه نیست ، بلکه سرمایه گزاری است و امیدوارم امسال بودجه وزارت ورزش و جوانان برای سال 99 با عنایت نمایندگان مجلس افزایش یابد.
وی با نام بردن از چندین نفر از قهرمانان جهانی و کشوری میاندوآب در رشته های مختلف ورزشی از یکایک این ورزشکاران تشکر کرد و گفت: امیدواریم به زودی بودجه لازم برای حل مشکلات حوزه ورزش شهرستان تمام و کمال به شهرستان تخصیص یابد.
جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندواب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:سالها قبل مصوب شده است که استادیوم 15 هزار نفری در این شهر ساخته شود اما به دلایلی بعد از تجهیز کارگاه ساخت این استادیوم متوقف شد درحالی که میاندوآب با این پتانسیل ورزشی فاقد استادیوم استاندارد است.
محبی نیا ادامه داد: انتظار داریم با حمایت های وزارت ورزش حداکثر تا یک ماه آینده عملیات اجرایی ساخت این استادیوم آغاز شود.
وی بابیان اینکه سالن دو طبقه ووشو و تنیس روی میز تا یک ماه آینده افتتاح می شود تصریح کرد: سالن جوانان هم در حال ساخت است و احتمال می دهیم به همین زودی ها افتتاح شود.
عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز بابیان اینکه ورزش میاندوآب از جایگاه ویژه ای در استان برخوردار است و در کارهای مهم همیشه پیشقدم بوده گفت: عملیات اجرایی استادیوم 15 هزار نفری با پیگیری محبی نیا و موافقت وزیر ورزش طی چند روز آینده آغاز می شود.
به گزارش ایسنا؛ در پایان سفر یک روزه به میاندوآب، جمشید تقی‌زاده به همراه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس و فرماندار این شهرستان از سالن خانه جوان و سالن ورزشی طبقاتی ووشو و تنیس روی میز بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این ۲ طرح ورزشی قرار گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.