به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد امام جمعه اشنویه گفت: بحث خبر و اطلاع‌رسانی در دنیای کنونی مساله مهم و ارزشمندی است که از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ماموستا سیدمصطفی خاتمی با بیان اینکه در خبر صحت و واقعیت از اهمیت فراوانی برخوردار است افزود: خبرنگاران نقش مهمی در رفع مشکلات مردم، اطلاع‌رسانی شفاف، آگاهی‌ بخشی و هدایت افکار عمومی دارند و باید با انتقادهای سازنده خود در راستای توسعه هرچه بشتر جامعه تلاش کنند.

وی افزود: مسوولان نیز باید انتقادپذیر باشند و از انتقاد خبرنگاران استقبال کنند چرا که آنها پل ارتباطی آحاد مردم با مسوولان هستند.

فرماندار اشنویه نیز در ادامه با تبریک روز خبرنگار صحت و جامعیت خبر را بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران این شهرستان نیز در همه حوزه‌ها با توجه به وظیفه و رسالت خطیری که برعهده دارند بسیار مناسب عمل کرده‌اند.

اسعد خضری افزود: انتقادهای سازنده ، دلسوزانه و همراه با ارایه پیشنهادهای کارساز توسط خبرنگاران می‌تواند عامل توسعه شهرستان بوده و نقش مهمی در کمک به مسوولان در انجام بهتر وظایف دارد.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان با انعکاس به موقع مشکلات به مسوولان نقش مهمی در رفع آنها و ایجاد آرامش روانی در جامعه بر عهده دارند.

در ادامه این مراسم از خبرنگاران ایرنا، صدا و سیما، رووداو شنو، شنوهوال، شنوپرس، نالوس باس و شنو ۲۴ ، با اهدایای جوایز از سوی فرمانداری و سایر ادارات تجلیل به عمل آمد.

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری به عنوان روز «خبرنگار» تعیین شده است.

۹۸۷۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.