حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی مشترک برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌غربی افزود: این دهه بهترین فرصت برای بیان مبانی و اهمیت جایگاه ولی فقیه در دین مبین اسلام است.

وی اضافه کرد: در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف، می‌توان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و فضای مجازی نیز در این راستا بهره برد.

وی بیان کرد: رسانه ها در راستای برگزاری هرچه بهتر جشن های دهه ولایت و روز عید غدیرخم نقش محوری دارند و می‌توانند در ایجاد شور اجتماعی بسیار موثر باشند.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: ستادهای شهرستانی این بنیاد با محوریت ائمه‌جمعه تشکیل شده و در حال فعالیت است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی افزود: در سال گذشته شهرستان‌های ارومیه، خوی، پیرانشهر و ماکو بیشترین برنامه‌ها را اجرا کردند و شهرستان شاخص بودند.

وی اضافه کرد: عید غدیر و برنامه‌های مرتبط با آن می‌تواند به‌عنوان برنامه محوری در حوزه فرهنگی برای تمام ادارات معرفی شود و بر همین اساس تلاش داریم تا بهترین و مطلوب‌ترین برنامه‌های فرهنگی را در طول این ایام برگزار کنیم.

۲۹ مردادماه جاری روز عید سعید غدیرخم و از عید قربان /۲۱ مردادماه جاری/ تا عید غدیر به عنوان دهه ولایت انتخاب شده است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.