در متن پیام صادره از سوی محمدمهدی شهریاری آمده است: دستیابی به عنوان قهرمانی جهان که با تدبیر و همت والای بازیکنان و کادر فنی حاصل شده به حق برازنده جوانان رشید ایران اسلامی است که همواره برای به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ کشورشان سر از پا نمی شناسند.

وی آورده است: تکرار لحظات غرورآفرینی که والیبال پس از آوردگاه لیگ ملت‌ها در میدان قهرمانی جوانان جهان خلق کرد،  مهر تاییدی بر توانمندی، ایمان راسخ و سخت کوشی فرزندان این سرزمین است.

وی اضافه کرده است: شادی این عنوان غرور آفرین برای مردم آذربایجان‌غربی آنگاه دوصد چندان می شود که پنج نفر از بازیکنان و ۲ نفر از اعضای کادر فنی تیم والیبال جوانان ایران از مهد عاشقان والیبال هستند و درخشش جوانان برومند آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه دوشادوش سایر بازیکنان برای افتخار آفرینی و به اهتزاز آوردن پرچم مقدس ایران ستودنی و غرور انگیز است.

در این پیام تاکید شده است: ارومیه ثابت کرده علاوه بر اینکه تنفس والیبال ایران را تنظیم می کند، موجب شده تا جهان والیبال در مقابل این شایستگی ها سر تعظیم فرود آورد.

شهریاری با تبریک این قهرمانی به بازیکنان، کادر فنی و مسوولان ورزش کشور و ملت ایران و مردم آذربایجان‌غربی، برای جوانان رشید ایران تکرار این صحنه های به یاد ماندنی و تاریخ ساز را آرزو کرده است.

تیم ملی جوانان ایران شامگاه شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ در منامه بحرین در دیدار فینال به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی سه بر ۲ برای نخستین بار جام طلایی این رقابت ها را بالای سر برد.  

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان، از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد به میزبانی منامه بحرین برگزار شد؛   ایران در ۱۹ دوره گذشته فقط یک بار در سال ۲۰۰۷ به جمع چهار تیم برتر راه یافته بود که در آن مسابقات نیز به مدال برنز رسید.

تیم نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ قهرمان مسابقات زیر ۱۹ سال جهان شده بود. بیشتر بازیکنان حاضر در تیم کنونی جوانان، همان ترکیب تیم نوجوانان ۲ سال قبل هستند که حالا یک قهرمانی جهان دیگر را به کارنامه خود اضافه کردند.

۹۹۱۸/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.