افشین خدایاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم «والیبال ساحلی یک استان» بعدازظهر امروز /جمعه/ مقابل تیم تهران یک به میدان می رود و در صورت پیروزی به فینال این دوره از رقابت ها راه می‌یابد.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ تیم به میزبانی شهرستان بابلسر استان مازندران از روز /چهارشنبه/ دوم مرداد ماه جاری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم‌ یک والیبال ساحلی نوجوانان آذربایجان‌غربی را «وحید سیدعباسی» بر عهده دارد گفت: تیم ساحلی ۲ استان به دلیل مصدومیت بازیکنش در مرحله گروهی حذف شد.

استعدادهای درخشانی در والیبال ساحلی آذربایجان غربی وجود دارد و مرداد سال ۱۳۹۵ تیم والیبال ساحلی استان با پیروزی بر تیم گلستان در دیدار فینال مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی جوانان زیر ۱۹ سال کشور برای سومین سال متوالی فاتح این جام شد.
سال گذشته تیم والیبال ساحلی نوجوانان ارومیه با قبول شکست مقابل هرمزگان در دیدار فینال بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشوری ایستاد.
حضور محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل ۲ ساحلی باز ملی پوش ارومیه ای در نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر ۱۸ سال ۲۰۱۶ آسیا و انتخابی جهان در شهر وینتاین لائوس و چندین دوره قهرمانی ایران از افتخارات ورزشکاران این شهر در سطوح ملی و بین المللی است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.