انور بیادار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله شامل 275 میلیون ریال کمک های غیرنقدی و مابقی کمک های نقدی است که در قالب یک کاروان به مناطق سیل زده ارسال شد.
وی اقلام غیرنقدی را شامل قند، برنج، روغن، مواد بهداشتی و شوینده عنوان کرد و اظهار داشت: هلال احمر به عنوان امانتدار مردم می تواند هدایت منابع مالی و انسانی را به فعالیت های خیریه و عام المنفعه به عهده گیرد.
وی با قدردانی از حس انسان دوستی مردم این شهرستان در کمک به سیل زدگان گفت: شماری از دانش آموز این شهرستان نیز جایزه مقام نخست «سفیران سلامت» خود را به ارزش 2 میلیون ریال به سیل زدگان اهدا کردند.
بیادار اضافه کرد: موضوع مسوولیت پذیری اجتماعی و تلاش برای ترویج و اشاعه آن در جامعه از وظایف ذاتی سازمان داوطلبان است که در این راستا با دعوت از داوطلبان حقیقی و حقوقی، این مهم را محقق می سازد.
به گزارش ایرنا، در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای سال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارت های جانی و مالی فراوانی به هموطنان وارد شد و در این میان استان های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس بیشترین آسیب‌ها را متحمل شد.
تاکنون چندین محموله دیگر کمک های نقدی و غیرنقدی از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز علاوه بر کمک های هلال احمر و انجمن های غیردولتی برای سیل زدگان ارسال شده است.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.