به گزارش ایرنا «سلیمان پاک سرشت» روز سه شنبه افزود: فضای کارگاهی برای آموزش های گازرسانی در 25 استان تخصیص داده شده و تولید محتوای آموزشی هم در مرکز تربیت مربی تدوین شده است.
وی اظهار داشت: تجهیز 19 کارگاه آموزشی نیز در سراسر کشور شروع شده یا به پایان رسیده است و در این مسیر با سرعت و شتاب بیشتری بقیه فعالیت ها پیگیری می شود.
وی ادامه داد: تربیت نیروی ماهر یک سرمایه گذاری بلند به شمار می رود و ارتقای امنیت کار و سطح تخصص کارکنان و نیز بهره برداران گاز از اهداف راه اندازی این بخش است.
«اسحاق فرشیدی» رییس بخش آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران نیز گفت: در شرکت ملی گاز ایران برون سپاری در حال شکل گیری بوده و لازم است تا این برون سپاری به دست نیروهای ماهر و متخصص و با صلاحیت حرفه ای انجام شود.
وی با بیان اینکه متولی آموزش نیروی ماهر سازمان فنی و حرفه ای کشور است، افزود: کارکنان این بخش در تلاش برای فراهم کردن زیرساخت های موجود هستند و هرهفته افتتاح یک ایستگاه آموزشی گازرسانی انجام می شود؛ راه اندازی ایستگاه های آموزشی بیشتر نقاط شمالغرب کشور نیز تمام شده است.
وی با بیان اینکه ایستگاه های آموزشی تبریز، ارومیه، اردبیل، قزوین، زنجان و کرج آماده شده و گلستان و خراسان شمالی در حال آماده سازی است، افزود: 20 میلیارد ریال در ارومیه برای راه اندازی ایستگاه آموزشی گاز سرمایه گذاری شده است.
به گزارش ایرنا ایستگاه آموزشی گاز در ارومیه در مرکزآموزش فنی و حرفه ای ارومیه راه اندازی شد و در هر دوره 15 روزه تا سه ماهه می تواند به مهارت آموزی 15 نفر بپردازد.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.