فرماندار سلماس گفت: وجود شوراها در جمهوری اسلامی نماد بارز مردم سالاری دینی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سلماس در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهرستان برگزار شد، از شوراهای اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران یاد کرد  و اظهار کرد : شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری های اداره کشور نقش مهمی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها ایفا می کنند .

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب نشان دهنده مردم سالاری دینی بوده و وجود شوراها به تحقق این واقعیت کمک بسیاری کرده است .

اصغری مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیری ها دانست و تصریح کرد: امر مشورت، یکی از مسائل مهمی است که خداوند نیز در قرآن کریم، بارها ضرورت و نیازمندی به آن را با شیوه های گوناگون و واژه های مختلف بیان و عمل به آن را سفارش کرده است .

فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل سازنده تمامی شوراهای شهر و روستا در کنار مسئولین برای توسعه همه جانبه سلماس امسال شاهد توسعه در تمامی زمینه ها علی الخصوص راه اندازی مرز کوزه رش خواهیم بود .

اصغری ادامه داد: شوراها در مجموعه شهرستان توانسته اند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و بار سنگینی را از دوش دولت بردارند .

به گزارش ایسنا؛ در این همایش از تنی چند از اعضای شوراهای اسلامی نمونه شهر وروستای سلماس با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.