مدیر مجموعه غار آبی تاریخی سهولان مهاباد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون 6000گردشگر و مسافر از این اثر طبیعی و زیبا بازدید کردند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی یوسف محمودزاده، افزود: از این تعداد بیش از 600 گردشگر خارجی بودند که بیشتر از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، سوئد، سوییس و کشورهای همجوار شامل ترکیه و عراق به مهاباد سفر کرده اند.
وی با اشاره به تجهیز و ساماندهی امکانات ویژه بازدید از داخل غار، اظهار داشت: هم اکنون 14 قایق پارویی برای بازدید گردشگران از داخل غار مستقر شده است.
محمودزاده بیان کرد: با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد و دهیاری روستای سهولان، محوطه ورودی این غار با احداث آلاچیق و مکان برپایی چادر برای اسکان مسافران و گردشگران آماده سازی شده است.
مدیر غار آبی سهولان مهاباد اضافه کرد: 10 سوئیت اقامتی با ظرفیت 60 نفر نیز در روستای سهولان واقع در نزدیکی این غار برای پذیرش میهمانان و مسافران نوروزی احداث شده است.
وی یادآور شد: غار آبی تاریخی سهولان مهاباد که یکی از مهمترین و کم نظیرترین غارهای طبیعی کشور و از شگفت انگیزترین جلوه های طبیعت زیبای آذربایجان غربی است، امسال برای پذیرایی ویژه از گردشگران ساماندهی شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.