امام جمعه میاندوآب گفت: نمایندگان بدنبال راهکاری برای حل مشکلات مردم باشند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های آخرین نماز جمعه میاندوآب در سال 97 گفت: در برهه ای که نمایندگان باید در مجلس بشینند و فکری برای حل مشکلات گرانی بکنند برخی به فکر برگزاری جلسه با فتنه گران هستند، که جای بسی تعجب دارد که به جای حل مشکلات مردم در آستانه سال جدید باشند، با فتنه گران جلسه می گذارند.
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه وظیفه مجلس قانونگذاری است و باید به فکر اجرای صحیح وظایف خود باشند، وظیفه نمایندگان را همفکری با دولت عنوان کرد و افزود: نمایندگان به دنبال راهکار باشند تا از دوران تحریم به سلامت عبور کنیم.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه اطلاله دادرسی ها اصلا به نفع نظام نیست، گفت:کوچکترین خطای دستگاه قضایی بزرگترین خطر برای نظام جمهوری اسلامی است، روند دادرسی برخی پرونده سالها طول می کشد و باید رئیس قوه قضائیه به فکر راهکار اساسی باشد.
وی بااشاره به اینکه برخی از مردم هم به خاطر همین طولانی بودن دادرسی که از کمبود نیروی انسانی و امکانات ناشی می شود دنبال حقشان هم نمی روند ادامه داد: حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع هم باید مورد توجه قرار بگیرد مواردی مشاهده شده که یک نفر ساعت ها در پله ها و راهروهای دادگستری ها و دادسراها منتظر می مانند تا بتوانند فقط حرف شان را بزنند و این توهین به مردم است،باید پاسخگویی مستقیم به مردم در دستور کار این قوه باشد.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ناراحتی مردم ازاختلاس ها گفت: در حکومت اسلامی دست دزد را باید در هر مقامی که باشد قطع کرد، نه اینکه اختلاسگر آزادانه در استخرهای کانادا بچرخد و به ریش این مردم و مسئولین بخندد.
خطیب این هفته نماز جمعه میاندوآب، باتاکید براینکه اختلاس زیبنده یک نظام اسلامی نیست گفت: برخورد جدی با اختلاسگران در دستور کار قرارگیرد و باید برای آسایش و آرامش این مردم هر کاری می توانیم بکنیم.

در پایان ، امام جمعه میاندوآب به جوانان توصیه کرد با کنترل هیجانات خود اجازه ندهند چهارشنبه سوری به مصیبت تبدیل شود بلکه باید دنبال شادی های معقول باشند و کمک کنند دیگران هم در آرامش این ایام را سپری کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.