هاشم لاجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی گشت های مشترک از واحد‌های صنفی سطح شهر که با همکاری اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت معدن و تجارت انجام شد، ۲۹ بطری یک لیتری انواع عطر خارجی کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: ارزش ریالی این عطرها بیش از 178 میلیون ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه همه باید برای حمایت از کالای ایرانی با پدیده قاچاق مبارزه کنند، از مردم خواست اخبار و اطلاعات مربوط به خرید و فروش کالاهای قاچاق را به شماره تلفن 124 اطلاع دهند.
رییس اتاق اصناف مهاباد اظهار داشت: امسال طرح نوروزی زودتر از سال های قبل و از اول بهمن ماه با ایجاد گشت های مشترک گروه بازرسی این اداره با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اتحادیه صنفی و شبکه بهداشت و درمان آغاز شده است و تا پایان فروردین 1398 ادامه دارد.
لاجانی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر نظارت و بازرسی هر روزه از واحدهای صنفی، 13 گروه نظارتی نیز به صورت هفتگی از 13 منطقه شهر، عملیات بازرسی و نظارت موارد بهداشتی، نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری را پایش و با متخلفان برخورد خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می دهند.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.