سامرند مرزنگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با مراکز غیرمجاز مداخله کننده در امر درمان، این سه مرکز از ادامه فعالیت خود منع و پلمب شدند.
وی ادامه داد: این سه مرکز بدون اخذ پروانه های قانونی اقدام به انجام خدمات درمانی و غیرمجاز از جمله حجامت و فروش داروهای گیاهی می کردند که پرونده آنها پس از تشکیل به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی با تاکید بر اینکه شهروندان جهت انجام امور درمانی خود به مراکز مجاز و دارای پروانه قانونی مراجعه کنند، ادامه داد: بازرسی‌های دوره‌ای از داروخانه‌ها، درمانگاه و مراکز درمانی در طول سال انجام می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز و فاقد پروانه و متخلف، مراتب را در اسرع وقت به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان یا با شماره تلفن 2225656-0444 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، هرگونه فعالیت و اشتغال در امور پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، فیزیوتراپی و مامایی و اقدام به تاسیس یکی از موسسات پزشکی بدون داشتن پروانه رسمی یا بدون پروانه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب می شود محل کار آن‌ها تعطیل و موسس آن به حبس تعزیری از 6 ماه تا سه سال و پرداخت جریمه نقدی از پنج تا 50 میلیون ریال محکوم شود.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.