رییس اداره ورزش و جوانان خوی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه در 2 رشته کوهستان و کرسی از میدان هواشناسی این شهر تا فیرورق برگزار شد.
سیدامیرحسین طباطبایی اصل افزود: در پایان این مسابقه به 6 نفر برتر رشته کوهستان و پنج نفر برتر در رشته کورسی جوایزی اهدا شد.
وی بیان کرد: محمد هاشمی، جعفر آخرت طلب، امیرحسین نقی لو، رسول صحرایی، امین آخرت طلب و میلاد رسولی نفرات اول تا ششم رشته کوهستان را کسب کردند.
وی اظهار داشت: رضا خوشبخت لو، حمید آخرت طلب، اکبر نادرعلی، میلاد خلیلی و مهدی بداقی نیز نفرات اول تا پنجم رشته دوچرخه کورسی شدند.
رییس دانشگاه علامه خویی نیز از برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی دانشجویی دارت دانشگاههای خوی خبر داد و گفت: 27 ورزشکار از موسسات آموزش عالی دولتی و آزاد این شهرستان در این رقابت حضور داشتند.
ناصر نصیری اضافه کرد: در پایان این دوره از مسابقات محمد اکبری از دانشگاه علامه خویی، عبدالله عبدالله زاده از دانشگاه پیام نور خوی و علی پاشالو از دانشگاه علامه خویی به ترتیب نفرات اول تا سوم بخش مردان را کسب کردند.
وی بیان کرد: سولماز ورمزیار از دانشگاه علامه خویی، ندا سیدسلطانی از دانشگاه پیام نور و مریم حیاتلو از دانشگاه شمس تبریزی نیز نفرات اول تا سوم خواهران را به خود اختصاص دادند.
به گزارش ایرنا،‌ شهرستان 385 هزارنفری خوی در شمال آذربایجان غربی واقع شده و دومین شهر پرجمعیت این استان است.
2093/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.