محسن مددی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در آذربایجان غربی 118 دوره آموزشی برای این تعداد پرسنل وظیفه طی سال جاری انجام داده اند.
وی اضافه کرد: با انجام این دوره ها افزون بر 251 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی با همکاری مدیران یگان های نظامی و پادگان ها در شهرستان های استان ارائه شده است.
وی بیان کرد: هر کدام از سربازان در آذربایجان غربی در این دوره ها افزون بر 120 ساعت آموزش مهارتی دریافت کرده اند که رقمی استاندارد به شمار می رود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: توانمندسازی سربازان در دوره خدمت، کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی از جمله مهمترین اهداف اجرای این دوره ها بوده است.
به گزارش ایرنا، سالانه افزون بر هشت میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در آذربایجان غربی انجام می شود که حدود نیمی از این آموزش ها دولتی و نیم دیگر توسط موسسات آزاد مهارتی اجرایی می شود.
آموزش در زندان ها، پادگان ها و یگان های انتظامی، سکونتگاه های غیررسمی، جوار کارگاهی و جوار کارخانه ای، با همراهی برخی ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی و همچنین جوار دانشگاهی از جمله مهمترین اقدامات در حوزه آموزش های دولتی به شمار می رود.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.