امام جمعه میاندوآب گفت:  ۹ دی حماسه خودجوش امت برای میثاق با ولایت بود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت 9 دی گفت: 9 دی حماسه خودجوش امت برای میثاق با ولایت بود و مردمی که در بعد از ظهر یک روز کاری به میدان آمدند همه را متحیر کردند و حتی برخی انقلابیون هم از شکوه این حماسه در تعجب بودند.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان نتوانسته اند به اهداف خود در ایران اسلامی دست پیدا کنند، گفت: تحریم شده ایم و قبول داریم گرانی و بیکاری در جامعه وجود دارد ولی اهداف دشمن ضربه زدن به نظام و نابودی ولایت فقیه است.
وی باتاکید براینکه تلاش های 40 ساله مردم در حماسه 9 دی نشان داد که دشمن نتوانسته است موفق باشد ادامه داد:  امت همیشه در صحنه ایران نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و فتنه آشوبگران و سلطنت طلب ها و استکبار را در نطفه خفه می کنند.
امام جمعه میاندوآب عمده برنامه دشمن در جنگ رسانه ای فعلی را تخریب ولایت فقیه اعلام کرد و گفت: دشمنان با امپراتوری رسانه ای تمام تلاش خود را می کنند تا چهره رهبر انقلاب را در این ایام تخریب کنند ، چرا که می دانند در یک نظام اسلامی که مشروعیت قوه مجریه و مقننه و قضائیه با حکم ولایت فقیه صادر می شود اگر راس هرم تخریب شود دیگر نابود کردن دیگر مسئولان مثل آب خوردن خواهد بود.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: لذا لازم است امت اسلامی همیشه در صحنه باشند و در مناسبت های ملی و مذهبی با شکوه هرچه بیشتر حضور داشته باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.