سید«هادی بهادری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تشریح نتایج این دیدارها پرداخت و افزود: هیات ایرانی با هیأت های پارلمانی پنج کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه، پاکستان، چین و ژاپن دیدار و تبادل نظر کرد.
وی اضافه کرد: هیأت پارلمانی ایران در دیدار با نمایندگان کشورهای چین و ژاپن، هماهنگی و همکاری این کشورها برای مقابله با تحریم های اقتصادی ظالمانه بر ضد ملت ایران را خواستار شد.
وی با اشاره به دیدار با هیأت های پارلمانی جمهوری آذربایجان و ترکیه نیز اظهار داشت: در این دیدارها همچنین علاوه بر تبادل نظر در خصوص مسائل پارلمانی بر افزایش مبادلات تجاری تأکید شد.
بهادری گفت: محور اصلی مذاکره های 2 هیأت پارلمانی ایران و پاکستان نیز استفاده از ظرفیت های پارلمانی برای آزادسازی مرزبانان ربوده شده کشورمان بود.
نماینده مردم ارومیه گفت: یکی از محورهای پنجمین اجلاس جوانان اتحادیه بین المجالس حفاظت از محیط زیست بود و بنده نیز در مورد وضع دریاچه ارومیه و برنامه دولت برای احیای این دریاچه سخنرانی کردم.
به گزارش ایرنا چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران شامل سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه، «محمد دامادی» نماینده مردم ساری، «خدیجه ربیعی» نماینده مردم بروجن و «سکینه الماسی» نماینده مردم عسلویه در این اجلاس شرکت کردند.
پنجمین اجلاس جوانان اتحادیه بین المجالس جهانی که روز جمعه در محل مجلس ملی حمهوری آذربایجان در باکو آغاز شده بود، روز گذشته با صدور سندی به کار خود پایان داد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.