حسین نیرویار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد با حضور 29 تیم از 28 استان از پنجم تا نهم آذر ماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب شهریار تهران برگزار شد.
وی بیان کرد: تیم فوتبال نونهالان آذربایجان غربی در گروه یک با تیم های کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان و ایلام هم گروه بود و در نخستین گام این رقابت ها با سه گل تیم سیستان و بلوچستان را پشت سر گذاشت.
وی ادامه داد: فوتبالیست های نونهال استان در دومین دیدار به تساوی یک بر یک مقابل کهگیلویه و بویر احمد رسیدند و در گام سوم نیز با یک گل ایلام را پشت سر گذاشته و به مرحله یک شانزدهم نهایی المپیاد فوتبال کشوری صعود کردند.
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: تیم نونهالان استان در ادامه این رقابت ها با پیروزی چهار بر سه مقابل همدان در ضربات پنالتی جواز حضور در جمع هشت تیم و مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.
نیرویار افزود: پویا بادرنگین، محمد احمدی، سینا رکابدار، چیا امینی، امیررضا عبادی و فرحان فرمان برای تیم منتخب استان در این دیدارها گلزنی کردند.
وی اضافه کرد: تیم فوتبال نونهالان استان در دیدار یک چهارم نهایی با قبول شکست 2 بر صفر مقابل تهران از رسیدن به جمع چهار تیم برتر محروم شد.
به گزارش امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.