۴۶۸ پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان غربی افتتاح شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  ۴۶۸ پروژه در زیر بخش های آب وخاک ،طرح های گلخانه ،آبخیز داری وشیلات با اعتبار ۱۴۸ میلیارد تومان بااشتغال زایی ۱۰۰۳ نفر همزمان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.
 ۱۸ طرح دربخش صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت۳۹ هزار تن و با اعتبار۴۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی۳۱۱ نفر با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
در دولت یازدهم و دوازدهم به ظرفیت نگهداری محصولات کشاورزی استان ۲ میلیون تن اضافه شده و ظرفیت نگهداری محصولات کشاورزی دربخش صنایع تبدیلی و تکمیلی به ۴ میلیون تن افزایش یافت.
 تاسال۹۱ در آذربایجان غربی تنها۴۱ هزار هکتار از اراضی استان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده بودند که از آغاز دولت تدبیر و امید ۸۴ هزارهکتار از اراضی استان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است.
سردخانه باغداران به مساحت۱۶ هزار متر و اعتبار ۵۰ ونیم میلیارد تومان باظرفیت ۵ هزار تن با هدف جلوگیری از ضایعات میوه در اشنویه نیز به بهره برداری رسید.
۴ پروژه پرورش ماهیان سردآبی با اشتغال زایی 17نفر و باظرفیت تولید ۱۵ هزار تن آبزی و اخذ رتبه سوم کشوری در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.