فرماندار سلماس گفت:کیفیت بخشی به اموزش و پرورش یک ضرورت اساسی در کشور است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مرتضی اصغری در مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش وپرورش سلماس گفت:  اموزش و پرورش تاثیرگذارترین نهاد کشور است زیرا همه افراد جامعه مخاطب اموزش و پرورش هستند و مدیران و مسئولان اینده کشور محصول اموزش و پرورش می باشند. 
اصغری بابیان اینکه اموزش و پرورش بنیادی ترین سازمان توسعه کشور است و در همین راستا کیفیت بخشی به اموزش و پرورش دانش اموزان یک ضرورت اساسی در کشور است اظهار کرد: اگر پویایی لازم در سیستم اموزشی نباشد رشد و ترقی در ارکان کشور محقق نخواهد شد. 
فرماندار سلماس بااشاره به اینکه تمامی پیشرفت های علمی و اقتدار و دیپلماسی قدرتمند کشور امروز مرهون علم و دانشی است که سیستم اموزشی کشور رقم زده است یادآورشد: امروز در سایه علم و دانش افزایی تخصصی توانسته ایم رتبه سوم دنیا در توان موشکی را داشته باشیم. 
وی اظهار کرد: باید از رویکرد سنتی در اموزش و پرورش یکی معلم و کتاب محوری خارج شویم چون با ذات خلاقیت و استعدادیابی دانش اموزان در تعارض است و همه باید به اموزش و پرورش کمک منظم تا جایگاه علم و فرهنگ در جامعه ارتقا یابد.
همچنین موسی زاده رئیس پیشین آموزش و پرورش سلماس دراین مراسم  باتاکید براینکه سرلوحه کارمان کیفیت اموزشی بود و از ارائه درصدهای کذایی قبولی در مقاطع مختلف خودداری کرده ایم افزود: در طول این مدت انتصاب های ستاد و مدیران برمبنای شایسته سالاری بود و از جناح بازی سیاسی در فضای علم و اموزش خوددارى کرده ایم. 
موسی زاده بااشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز سلماس از 4سال گذشته فعال شد و به همت این بزرگواران 5مدرسه شهر از شیفت چرخشی به شیفت ثابت صبح تبدیل شده اند اظهار کرد: ایجاد صندوق درمان در اموزش و پرورش سلماس یکی دیگر از خدمات ارزنده مجموعه اموزش و پرورش سلماس با 1343نفر عضو فرهنگی بود که برای کمک به هزینه های درمان بیماران صعب العلاج 61میلیون و 500هزارتومان به بیماران فرهنگی سلماسی از محل ابن صندوق پرداخت شده است. 
رئیس پیشین آموزش و پرورش سلماس گفت: خرید 130 میلیون تومان تجهیزات برای هنرستان های سلماس و کسب مقامهای برتر نانو و خوارزمی توسط دانش اموزان سلماسی از جمله دیگر اقدامات مهم در طول 4سال گذشته بوده است. 
وی گفت: در طول مدت 4 سال گذشته 15مدرسه ساخت و تحویل سیستم اموزشی شهرستان با65 کلاس شده و 16 مدرسه هم در دست احداث هستند که امید است با اتمام ساخت انها بخش مهم از مشکلات مربوط به فضای فیزیکی اموزشی سلماس حل شود. 
موسی زاده بابیان اینکه پروژه مرکز رفاهی فرهنگیان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از ریاست جدید اداره انتظار داریم با به اتمام رساندن این پروژه زمینه درامدزایی برای اداره را فراهم سازد افزود:ایجاد چمن مصنوعی در محوطه سالن باهنر و تعویض کفپوشهای این سالن نیز اقدام دیگر اداره در حوزه ورزشی بوده است. 
وی ادامه داد: درطول سالهای گذشته در حوزه پرورشی توانسته ایم با کمک همکاران عزیز به مقام سوم استان ارتقا یابیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.