امام جمعه پلدشت گفت: دشمن توان تحمل اقتدار کشور را ندارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان پلدشت با اشاره به حادثه تروریستی در رژه اقتدار اهواز تصریح کرد:  ریختن خون کودکان و زنان بی دفاع در مراسم رژه اهواز نشان دهنده وجود دستهایی خبیث و جنایتکار آمریکا و اسرائیل در این قضایا است.

خطیب نماز جمعه پلدشت با تأکید بر اقتدار، شوکت، عظمت و قدرت کشور سرفراز ایران، تصریح کرد: کشورمان به چنان اقتداری دست یافته است که دشمن نمی تواند آن را تحمل کند و این سبب می شود دشمن دست به اقدامات ناجوانمرادنه بزند.

وی افزود : تروریست ها و استکبار منتظر گوشمالی سخت و دندان شکن کشورمان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی پیام اقتدار و ایستادگی کشورمان را جزء مهمترین پیامها در سخنرانی رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل عنوان کرد که به رخ سایر ملل کشیده شد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان در کشورمان، تصریح کرد: جنگ اقتصادی ای که به کشورمان تحمیل شده است نیازمند رفتار و کردار بصیرت گونه مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی گفت: آمریکا با پشتوانه دلار سعی دارد جنگ اقتصادی علیه کشورها به راه بیاندازد، وقت آن رسیده است که دلار را در معاملات کنار بگذاریم.

امام جمعه پلدشت با اشاره به نابسامانی های بازارچه مرزی افزود: هدف از منطقه آزاد فعال شدن بازارچه های مرزی است ولی امروزه این موضوع دیده نمی شود، باید به این مسائل توجه جدی شود تا بازار شهرستان تحت تاثیر کشورهای همسایه قرار نگیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.