به گزارش ایرنا، این آیین باشکوه امروز /پنجشنبه/ در مزار شهدای شماره یک مهاباد با حضور فرماندار، امام جمعه، مسوولان و خانواده شهدای دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد و حاضران با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد در این مراسم گفت: دفاع مقدس قدرت ما را به جهانیان نشان داد و همه دنیا دیدند با اتحاد و همبستگی می توان در مقابل زورگویی استکبار ایستادگی کرد.
حجت الاسلام یاسر آقامحمدی بیان کرد: زمانی که استکبار جهانی حامی اصلی دشمنان انقلاب اسلامی بود ما با دست های خالی و تنها با تکیه به روحیه سلحشوری و شهادت طلبی توانستیم سرانجام جنگ تحمیلی را به پیروزی ختم کنیم.
وی ادامه داد: دفاع مقدس تنها مختص هشت سال جنگ تحمیلی نیست و هم اکنون نیز ما در حال دفاع از خود در مقابل جنگ اقتصادی و فشار تحریم دولت آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی هستیم.
حجت الاسلام آقا محمدی اضافه کرد: استکبار جهانی خواهان بسته شدن برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران است در حالی که آنان خود تا دندان مسلح بوده و آماده حمله به کشورهایی هستند که توان دفاع از خود را ندارند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی مراسم رژه اهواز گفت: دشمنان قسم خورده نظام در این جنایت، با به شهادت رساندن کودک 4 ساله، جانباز 70 درصد و مردم بی دفاع و بی گناه، اوج خباثت و جنایت خود را به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و نثار فاتحه بر ارواح طیبه شهیدان، با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و 764 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
همزمان با هفته دفاع مقدس امسال، بیش از 42 عنوان برنامه محوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار می شود.
غبارروبی و یادواره شهدا، سرکشی از خانواده های شهدای دفاع مقدس، دیدار نیروهای نظامی و انتظامی با امام جمعه، به صدا درآمدن زنگ مدرسه و افتتاح طرح های عمرانی از برنامه های شاخص این هفته است.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.