به گزارش ایرنا، امام جمعه تکاب با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه تروریستی تاسف بار، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند اما صفوف به هم پیوسته ملت ایران این اجازه را به آنان نخواهد داد.
حجت الاسلام عیسی برادری افزود: ایستادگی و وفاداری ملت ایران بر آرمان های انقلاب اسلامی دشمنان نظام را هراسان کرده است و از این رو آنان می خواهند با اینگونه اقدامات ددمنشانه ملت را از نظام جدا کنند.
وی بیان کرد: در چهل سال گذشته ثابت شده است که هیچگاه اقداماتی بزدلانه از قبیل حملات تروریستی نمی تواند در اراده ملت ایران در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی خللی وارد کند.
حجت الاسلام برادری ادامه داد: ملت ایران پاسخ کوبنده ای به این حمله های تروریستی خواهند داد و انتقام خون های پاک فرزندان ایران اسلامی را خواهند گرفت.
وی گفت: دشمنان نظام منتظر پاسخ محکم و انتقام فراموش نشدنی فرزندان غیور ایران اسلامی به اقدامات تروریستی باشند.
به گزارش ایرنا در این مراسم جمعی از اقشار مختلف مردم، طلاب و روحانیان حوزه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب و خانواده های معظم شهدا با قرائت قرآن کریم و نثار فاتحه یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی داشتند.
31 شهریورماه جاری همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در جریان یک حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز 24 تن از هموطنان و نیروهای مسلح شهید و بیش از 60 تن نیز زخمی شدند.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.