علی مصطفوی روز سه شنبه در جمع اعضای هیات رییسه روابط عمومی های آذربایجان غربی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات‌ و راهپیمایی ‌ها نشان از اعتماد شهروندان به نظام اسلامی دارد و دشمن برای اثرگذاری به این اعتماد مردم با همه توان وارد شده است.
وی اضافه کرد: در راستای مقابله با توطئه های بیشمار دشمنان به ویژه این توطئه شوم، نقش روابط عمومی‌ها بسیار ارزنده و قابل توجه است.
وی بیان کرد: روابط عمومی دستگاه ‌های اجرایی، چشم و گوش یک سازمان است و باید ضمن ارائه اطلاعات درست به مردم، افکار عمومی را نیز به درستی هدایت کند و جلوی انحراف آنان را بگیرد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: انتقاد سازنده موجب تقویت دولت است و ما نیز از این انتقادها استقبال می کنیم ولی برخی از افراد و جریان‌ها با انتقاد مخرب قصد تخریب دولت را دارند که روابط عمومی باید با این گونه تخریب‌ها مقابله کند.
مصطفوی با قدردانی از تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که این سند مورد اجرا قرار گیرد و روابط عمومی‌ها از ابعاد مختلف آن بهره‌مند شوند.
حسام شیرازه محبت، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با قدردانی از حضور و مشارکت مسوولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در انتخابات شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اولویت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی‌های استان را تشریح کرد و گفت: افکار سنجی، اطلاع رسانی به موقع از عملکرد دولت، توجه به برنامه و اولویت‌های اقتصاد مقاومتی، توجه به اصل صرفه جویی و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در ارائه اطلاعات مربوط به عملکرد دولت از جمله اولویت‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در دور جدید شورای روابط عمومی‌ها خواهد بود.
در ادامه این جلسه احکام اعضای جدید هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اهدا شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.